pondělí 30. října 2017

Má oblíbená značka

Mateřská dovolená má jednu výhodu. Když jste doma už čtvrtý rok jako já, začnou Vám běžné pracovní dny splývat s víkendem. Jediný rozdíl spatřuji v tom, že manžel nejde do práce. Tentokrát jsem se však rozhodla, že si víkend opravdu užijeme a připravila jsem krom jiného pravou nedělní snídani. Věřte, že Vás krásně naladí a den bude určitě příjemnější. Ne nadarmo se říká, že snídaně je základ dne… Kafe a čaj v konvičce, čerstvá ovocná šťáva, müsli s ovocem, atd. A co jiného bych si mohla ke klidné snídani vzít ke čtení, než časopis o dětských pokojích :-) Přemýšlela jsem také, o čem bude můj další článek na blogu.


V poslední době už většina lidí začíná řešit, co koupit svým blízkým pod stromeček. Já si troje vánoce za sebou přála dostat dárek od Dara bags. Je to moje oblíbená značka, především proto, že jejich produkty jsou opravdu originální a málokdy se stane, že na ulici potkáte například slečnu se stejnou kabelkou. Líbí se mi jejich vkusné barevné kombinace a detaily.  Mám od této značky dvě kabelky a peněženku. Věci jsou ručně šité v limitovaných edicích a opravdu kvalitní. Peněženku mám již tři roky a je v naprostém top stavu, i když se mnou prožila už opravdu hodně :-) Ano, máte pravdu, je to vyloženě „kasírka“, ale mám ráda velké peněženky! Asi proto, aby mi vynahradily malý obsah uvnitř :-)


Dara bags je mi sympatická i proto, že se jedná o českou značku, kterou založila maminka na mateřské dovolené. Její doma šité kabelky se začaly líbit kamarádkám a postupně se zájem o ně neuvěřitelně rozšířil.  Maminka Darina si tak zcela jistě splnila svůj sen, což obdivuji. Možná Vám připadá, že uvedená slova jsou jako z reklamy. Ale věřte, že ne, prostě jen dovedu ocenit kvalitní a krásné zboží, za jehož vznikem byla opravdová kvanta práce.

A na co mám tentokrát zálusk? Sporty Sack. Tenhle styl sportovních batohů mě v poslední době prostě baví. Tak uvidím, zda s ním na jaře vyrazím na výlet :-) A taková minimalistická Miss Envelope Middle by se teď na podzim opravdu hodila, prostě stylovka :-)



Pěkný týden, Petra

1 komentář:

  1. Přemýšlím, jestli já nějakou oblíbenou značku mám. Sám se snažím kupovat hlavně levně a na to, jaká je na tom etiketa, tak na to teda moc nekoukám. Třeba teď jsem kupoval kola na auto a taky jsem volil spíše použité alu disky. Ale pneumatiky jsem pak pro manželku kupoval úplně nové.

    OdpovědětVymazat