pátek 20. října 2017

Panenky jako dekorace nejen do dětského pokoje

Odjakživa jsem se bála panenek. Mám na mysli ty staré, porcelánové, s nadýchanými šatičkami a kudrnatými vlásky, co sedí zaprášené babičkám na policích. Jednoduše jsem si panenku jako dekoraci neuměla vůbec představit. To se však změnilo, jakmile jsem v jednom obchodě uviděla andělky. Tedy ručně šité textilní panenky s křidélky ve stylu vintage. Zjistila jsem, že původem pocházejí z Norska. Zapadají tedy do mého oblíbeného nordic stylu i teoreticky :-). Andělek je nepřeberné množství, dnes je šije mnoho lidí a zákazník si může vybrat jakou zvolit látku, účes, velikost, atd.


Vraťme se k mému prvnímu setkání s touto panenkou. Stála jsem před ní asi pět minut, ale cena cca tisíc korun mě odradila.  Nějakou dobu jsem tomu nevěnovala pozornost, ale nezapomněla jsem. Po delším hledání na internetu jsem našla stránky, kde paní šije krásné andělky ani ne za poloviční cenu. Neodolala jsem a hned jsem si jednu jako dekoraci objednala. Přišla nádherně zabalená (pokud by měl někdo zájem o konkrétní internetové stránky, napište mi dotaz do komentáře pod článek) a ihned našla své místo na stěně v chodbě.



Dcera má plný pokojíček panenek, ale když uviděla andělku, ihned ji chtěla dát ze stěny dolů, protože si s ní musela samozřejmě pohrát. Nejsem typ maminky, která nenechá děti na dekorace ani sáhnout, takže asi víte, jak to dopadlo. Andělka je už trochu více pocuchaná, ale pořád pěkná. Z tohoto důvodu jsme dceři pořídili jako dárek vlastní andělku. Musím říct, že mezi panenkami je pro naši Káju top.


Zcela jistě je to i pěkný dárek pod vánoční stromeček, ke křtinám, či k narozeninám. Buď jako hračka či dekorace. Určitě doporučuji do dětských pokojíčků pro holčičku. Na posledním obrázku uvádím pro Vaši představu trochu jiný druh andělky, která visí u kamarádky v předsíni.


Přeji Vám pěkný víkend a zdravý rozum při volbách :-) Petra

1 komentář:

  1. My jsme naší princezně taky konečně dodělali dětský pokoj. Ono se to nezdá, ale to je věcí, které je potřeba v jednom pokoji udělat už máme al všechno hotové, jen čekám na <a href="https://www.finecase.cz/detske-pokoje/>stan</a> , který jsem jí objednala k narozeninám, ale na to je ještě čas. V pokojíčku už si hraje a líbí se jí v něm, a to je pro s manželem nás nejdůležitější :-) .

    OdpovědětVymazat