středa 25. července 2018

Čas jít dál...

Dnes jsem byla u Lindra v Mžanech a seděla u téhož stolku, kde jsem se před rokem rozhodla psát blog. A přišlo ke mně další rozhodnutí. Končím. Celý rok jsem psala články každý týden, někdy i dva a přiznám se, že postupem času mi došlo několik věcí. 
Zaprvé jsem zjistila, že psát kvalitní články, znamená strávit nad nimi dost času. Hodně času. Kolikrát jsem psala téma horkou jehlou, kdy jsem na klíně měla mimčo a během 15 minut byl článek hotový. Tak to ale nechci. Čas budu raději věnovat mým holkám, manželovi a tvoření domova. 
Zadruhé mi pomalu došlo, že nechci takto odhalovat své soukromí. Nikdy jsem nenapsala nic, za co bych se styděla, ale někdy je lepší si dobré rady a tipy ponechat či je předat jen nejlepším přátelům :-) Doufám, že mi rozumíte.
Moc bych chtěla poděkovat lidem, kteří mě podporovali a komentovali mé články. Za ten rok vím přesně, kdo to byl a Vám ještě jednou díky! 
Vidíte, článek je krátký, protože ho opět píšu za pochodu. V troubě štrúdl, pod stolem hrající si dítě a v koupelně kupa prádla, co čeká na pračku.
Třeba sem ještě někdy něco napíšu, kdo ví...
Ano, zrovna jsem usušila levanduli ze zahrádky :-)

Krásné všechno přátelé, ať se daří ve všech směrech. A pamatujte. Věnujte se a bojujte jen za opravdové věci, které mají smysl. Život utíká příliš rychle.
Petra

2 komentáře:

  1. Tyhle rozhodnutí chápu, jsou fakt těžké. Já kdysi psal blog o stavbě, ale pak mě to nějak přestalo bavit. Hlavně po tom, co jsme dávali střešní panely a já o tom psal, jak o tom přemýšlím, co by se mi líbilo, a projektant mi asi za dva dny volal, proč o tom píšu na internet a že nějaké know how a kdesi cosi. Tak mě z toho úplně přešla chuť a blog jsem nakonec zrušil.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si zvykla na doporučení od kamarádek používat proti únavě ženšen. Ocení to i manžel, ten si koupil kapsle a bere si je na závody. On je totiž závodník na horských kolech. Jsem na něj pyšná. Konečně se našel v něčem, co ho baví a v čem si úplně hoví.

    OdpovědětVymazat