čtvrtek 12. října 2017

Nevěřte povedené reklamě…

Od doby, co umím psát, si dělám poznámky. Když mám hodně věcí na práci, ráno sednu k diáři a v bodech si sepíši věci, které mám udělat. Pak si je postupně odškrtávám. Je mi jasné, že většině z Vás se to zdá úsměvné, možná i puntičkářské, ale mám to prostě v sobě (po tatínkovi, kterému tímto děkuji). Na druhou stranu jsem přesvědčená, že díky tomuto způsobu na nic nezapomenu a úkoly plním přehledněji a rychleji.

Proč o tom píšu. Už mnoho let si z výše popsaného důvodu dávám záležet na výběru diáře. Nosím ho všude s sebou, slouží mi mnohokrát i jako deník. Nejprve jsem dávala přednost vzhledu, ale čím jsem starší, hledím především na funkčnost, přehlednost a praktičnost. A co se nestalo. Před měsícem na mne ze sociálních sítí vyskočila reklama na „nejprodávanější revoluční motivační diář“ DOLLER. To bylo něco na mne. Jelikož jsem rozjela „svůj sen“ a snažím se nyní věnovat realizaci dětských pokojů, byla to trefa do černého! Shlédla jsem reklamní video, které si mně získalo, a za tři dny byl diář doma. Za 400 Kč. Tedy počítáno bez pošty :-)



Bohužel mě zklamal. Neuvěřitelně lituji i těch pár stovek. Věřila jsem blogerkám, které ho na svých webech propagovaly, jakoby jim změnil svět k lepšímu. Teď je mi jasné, že to byla účelová reklama :-) Možná tento diář někdo z Vás vlastní a máte jiný názor, beru to. Ale pro mě je strašně nepřehledný. Je nedatovaný, takže musíte nadepisovat data, a tak Vám uniknou i svátky. Ale to jsem věděla předem, jen jsem nad tím nepřemýšlela. Dále jsou v něm opravdu malé sloupce na každý den, takže já, která jsem zvyklá psát více než dost poznámek denně, se tam s mými zápisky prostě nevejdu. Od ostatních diářů se liší snad jen v tom, že na začátku je stránka, kde si máte nakreslit, kde se vidíte za 5 let. Pane jo. A za každým měsícem je stránka na zhodnocení svých cílů. Super.

Tímto se omlouvám manželovi, který měl OPĚT pravdu. A co z toho vyplývá? Důvěřujte, ale ověřujte!!! Ne každá povedená reklama skrývá povedený produkt. Níže pozitivnějí fotka, kdy jsem si musela zapálit více svíček, aby se mi vrátila dobrá nálada.




A nějaký tip na závěr? Líbí se mi originální diáře, které v obchodech jen tak nevidíte. Proto už nějaký ten rok nakupuji diáře na fler.cz, kde mají nádherné obaly. Dalším plusem je fakt, že vnitřek můžete každý rok vyměňovat, takže Vám obal může vydržet i několik let :-) Pokud máte nějaký jiný tip, sem s ním!

Pěkný den, pokud možno bez reklam :-) Petra

1 komentář:

  1. Kdysi mi někdo řekl, že reklama je od slova klam a tím se celý život řídím. A velký náhled na danou věc vám dá taky to, když v marketingu a reklamě pracujete. :) Jako díky tomu jsem si našel třeba kvalitní firmu na vyklizení nemovitosti v Praze a nenaletěl jsem prvnímu líbivému inzerátu. On pak totiž člověk tak nějak ví, na co se má zeptat, když tu firmu shání. :)

    OdpovědětVymazat