Od
doby, co umím psát, si dělám poznámky. Když mám hodně věcí na práci, ráno sednu
k diáři a v bodech si sepíši věci, které mám udělat. Pak si je
postupně odškrtávám. Je mi jasné, že většině z Vás se to zdá úsměvné,
možná i puntičkářské, ale mám to prostě v sobě (po tatínkovi, kterému
tímto děkuji). Na druhou stranu jsem přesvědčená, že díky tomuto způsobu na nic
nezapomenu a úkoly plním přehledněji a rychleji.
Proč
o tom píšu. Už mnoho let si z výše popsaného důvodu dávám záležet na
výběru diáře. Nosím ho všude s sebou, slouží mi mnohokrát i jako deník.
Nejprve jsem dávala přednost vzhledu, ale čím jsem starší, hledím především na
funkčnost, přehlednost a praktičnost. A co se nestalo. Před měsícem na mne ze
sociálních sítí vyskočila reklama na „nejprodávanější revoluční motivační diář“
DOLLER. To bylo něco na mne. Jelikož jsem rozjela „svůj sen“ a snažím se nyní
věnovat realizaci dětských pokojů, byla to trefa do černého! Shlédla jsem
reklamní video, které si mně získalo, a za tři dny byl diář doma. Za 400 Kč.
Tedy počítáno bez pošty :-)
Bohužel
mě zklamal. Neuvěřitelně lituji i těch pár stovek. Věřila jsem blogerkám, které
ho na svých webech propagovaly, jakoby jim změnil svět k lepšímu. Teď je
mi jasné, že to byla účelová reklama :-) Možná tento diář někdo z Vás vlastní a máte jiný názor, beru to. Ale pro
mě je strašně nepřehledný. Je nedatovaný, takže musíte nadepisovat data, a tak
Vám uniknou i svátky. Ale to jsem věděla předem, jen jsem nad tím
nepřemýšlela. Dále jsou v něm opravdu malé sloupce na každý den, takže já,
která jsem zvyklá psát více než dost poznámek denně, se tam s mými zápisky
prostě nevejdu. Od ostatních diářů se liší snad jen v tom, že na začátku
je stránka, kde si máte nakreslit, kde se vidíte za 5 let. Pane jo. A za každým
měsícem je stránka na zhodnocení svých cílů. Super.
Tímto
se omlouvám manželovi, který měl OPĚT pravdu. A co z toho vyplývá?
Důvěřujte, ale ověřujte!!! Ne každá povedená reklama skrývá povedený produkt.
Níže pozitivnějí fotka, kdy jsem si musela zapálit více svíček, aby
se mi vrátila dobrá nálada.
Pěkný
den, pokud možno bez reklam :-) Petra
Kdysi mi někdo řekl, že reklama je od slova klam a tím se celý život řídím. A velký náhled na danou věc vám dá taky to, když v marketingu a reklamě pracujete. :) Jako díky tomu jsem si našel třeba kvalitní firmu na vyklizení nemovitosti v Praze a nenaletěl jsem prvnímu líbivému inzerátu. On pak totiž člověk tak nějak ví, na co se má zeptat, když tu firmu shání. :)
OdpovědětVymazat