pondělí 27. listopadu 2017

Co přinesl poslední listopadový víkend

Naše Karolínka navštěvuje kroužek malých hasičů. Kromě hasičských témat se věnují i zdravovědě, přírodě a pohybovým aktivitám. Kája zde má kamarády ze školky a já jsem ráda, že se sem vždy těší. Tento pátek se konalo "hasičské věncobraní". Organizátorky (a tímto jim moc děkuji) nakoupily mnoho věcí na tvoření vánočních dekorací a děti s maminkami se snažili udělat co nejhezčí adventní věnce či jiné ozdoby. Bylo to moc pěkně strávené odpoledne. Výrobky se budou tuto sobotu prodávat na akci Rozsvěcení vánočního stromu v Libčanech a výdělek půjde na podporu malých hasičů. 






V sobotu jsme jeli na Hrádek u Nechanic, kde byla otevřená zámecká kuchyně. Dala jsem si pravý anglický punč (mohu jen doporučit) a Kája horkou čokoládu s makronkami Malý Princ. Jedna stála 30 Kč, ale jsou tak vynikající, že bych zaplatila i víc. Dokonce jsme několikrát stáli na tuto cukrovinku frontu :-) Zde se mi osvědčilo, že není makronka jako makronka. Takže Malý Princi, určitě budu objednávat :-) Po krátké procházce kolem zámku jsem se jeli podívat do Zahradnictví Nechanice. Už tam mají Vánoce! Dekorace zde vyjdou dle mého názoru dráž, takže jsem se snažila jen se dívat a užívat si vůně skořice a vánočních stromků. Asi víte, jak to dopadlo. U pokladny jsem prostě musela zastavit :-) 




Den jsme s manželem zakončili pravou vesnickou "Čertovskou" zábavou. Holky byly u babiček, tak jsme si mohli v klidu popovídat s přáteli, dát si dobré víno a došlo i na tanec :-) Kéž by takových víkendů bylo více...Příští článek bude o mých vánočních dekoracích, těšte se!

Krásný týden, Petra

1 komentář:

  1. Letos se na listopad taky těším, protože se konečně půjdu zase podívat na pořádnou show. Naposledy jsou byl na Oktagon Ostrava a letos jdu na ten listopadový. Teda když nad tím tak přemýšlím, tak doufám, že je to vlastně v listopadu. Což mi připomíná, že si musím začít hlídat lístky. :)

    OdpovědětVymazat