pátek 17. listopadu 2017

Adventní kalendáře na různé způsoby

Advent se nám blíží mílovými kroky a já už pomalu tvořím adventní kalendář pro Karolínku. Zvolila jsem stejnou variantu jako vloni, a to látkové pytlíčky. Byla jsem nadšená, konečně změna po papírových kalendářích plných čokolády! Musím však zmínit reakci jedné známé, která mi ihned oponovala větou "...malými dárečky před Štědrým dnem se ztrácí kouzlo Vánoc...". Částečně měla pravdu, děti dostávají dárečky od začátku prosince v podobě adventního kalendáře, punčošky od Barborky, překvapení od Mikuláše a nakonec pod stromečkem. Ale kdy děti rozmazlovat víc než v čase adventu a Vánoc :-) Považuji za milé zpříjemnit našim nejmenším to dlouhé čekání na Ježíška. Takže letos jedeme repete :-) Miluji ty rána, kdy Karolínka plná očekávání běží ke kalendáři a nemůže se dočkat, co daný den skrývá za překvapení. Abych vše uvedla na pravou míru, do pytlíčků nedávám jen sladkosti, ale i ovoce a menší hračky (oblečky pro Barbie, bublifuk,...). 




První adventní kalendáře byly umělecká díla a já ten svůj vnímám také tak. Nejsem moc zručná v takzvaných homemade výtvorech, takže i jednoduché látkové pytlíčky jsou pro mě vítězstvím. Kalendář ještě úplně hotový nemám, ale až bude vytvořen se všemi detaily, určitě se o něj s Vámi podělím zde na blogu. Předpokládám, že v článku o vánočních dekoracích :-) Avšak abyste měli představu, nechala jsem se inspirovat SEW4HOME, viz obrázek níže.



Níže na obrázcích uvádím pár tipů, jak si doma vytvořit originální adventní kalendář. Nakonec pokud nemáte děti, proč touto věcí neudělat radost svému partnerovi, rodičům či prarodičům. Jsem přesvědčená, že budou překvapeni ještě více než děti!






Přeji klidný čas před hektickým adventem, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat