sobota 5. května 2018

Mé letní must-have

Teplé počasí se začíná ozývat a já se s Vámi v tomto článku podělím o má letní musthave. Tedy co mi v letních dnech nesmí chybět a bez čeho se neobejdu! Nemám na mysli obsah kabelky, kterou mimochodem nosím opravdu málo. Společnicí mi je teď větší dětská taška, protože kam byste dali všechny ty plenky a vlhčené ubrousky, že? Představím Vám pár produktů, které se mi za uplynulé roky osvědčily a nedám na ně dopustit. Dotknu se poprvé na blogu i tématu kosmetika. Nejsem žádný znalec trendů v líčení, jedu si tu svou už pár let dle doporučení vizážistky a dle její rady mám a používám konkrétní výrobky. Nebudu však psát jen o oblasti obličeje, v létě odhalujeme mnohem více a je třeba se postarat o celé tělo, od krku až po chodidla. Vítejte tedy v mé musthave letní výbavičce :-)

1. Dětský olejíček na tělo. Používám ho místo tělových krémů. Pokožku podle mě více hydratuje, je jemnější a hlavně, je to znát na první pohled. Vyzkoušejte :-)

2. Samoopalovací krém. Už nemám tolik času, abych se pravidelně opalovala. Někdy mi přijde, že s dětmi nemám nárok se natáhnout na delší čas na trávu a nechat se nabýt slunečními paprsky a chytat bronz. Proto jsem přistoupila na rychlejší variantu. Samoopalovací krém. Vyzkoušela jsem jich několik, ale jen jeden splnil má očekávání a vracím se k němu. Xentan. Je dražší, ale vydrží Vám opravdu dlouho, používám ho i v zimě před plesovou sezónou. Co se týče použití, musíte být opatrní, roztírejte jej rovnoměrně a pak si hned umyjte ruce. Za dva roky používání jsem se nesetkala s tmavšími místy na těle či nerovnoměrným opálením. Takže proč ztrácet čas dojížděním do solárka nebo nehybným ležením pod sluncem...Zdravé lehké opálení stejně během léta chytnete při pobytu a pohybu venku.
3. Rozjasňovač na obličej. Tělo bychom měli. A co obličej? Jsem fanda rozjasňujících krémů a sér. Léta už používám rozjasňující tónovací denní krém SPF20 Avon True. Sjednotí Vám odstín pleti, odstraní nerovnosti a budete vypadat svěže. I po ránu :-)
4. Minerální voda ve spreji Balea. U oblasti obličeje ještě zůstaneme. Oblíbila jsem si osvěžující minerální vodu ve spreji značky Balea, která se hodí zvlášť na výletech či když jste mimo domov v parných dnech. Navíc velké plus - zabaví i děti, co je víc než stříkat si vodu do obličeje :-)
5. Sluneční brýle. Naprostá nezbytnost. Letos jsem se nechala strhnout davem a pořídila si "pilotky". Ano, jsou v módě asi už dvacet let od doby, kdy je měl Tom Cruise ve filmu Top Gun. Já si počkala a dočkala se:-)

6. Nový letní kousek do skříně. Vždy ráda vnesu trochu toho letního vánku do šatny (ano, někdy i trochu víc). Letos jsem si pořídila například tričko s krajkovými rukávy. V kombinaci s obyčejnými riflovými kraťasy a espadrilkami vypadá moc hezky.
7. Péče o chodidla. Sezóna sandálů a žabek vyžaduje zvýšenou péči o chodidla. Nemluvím jen o laku na nehty. Občas jsem si zašla na pedikúru, ale spíše jsem volila domácí péči pomocí peelingu, pilníku, krémů...téměř hodinová záležitost. Nedávno mě kamarádka přemluvila, ať vyzkouším elektrický pilník na chodidla od School. Věděla jsem o něm už dříve z reklamy, ale až před měsícem jsem si ho koupila a nestačím se divit. PARÁDA! Za 5 minut mám udělanou pedikúru, nohy se nemusí namáčet, prostě je pak jen namažete krémem. Opravdu doporučuji. Rychlé a účelné.

Ještě jednou upřesňuji, že se nejedná o reklamu. Jsou to mé oblíbené a vyzkoušené produkty. Ještě mě pro reklamu nikdo neobjevil, a to je chyba :-) :-)

Krásný týden, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat