neděle 29. dubna 2018

Ohlédnutí za minulým týdnem...

Tento článek bych ráda věnovala událostem, které jsou spojeny s minulým týdnem. Po delší době jsem se rozhodla a objednala je. Bílé NIKE tenisky. Jsem nadšená! V současnosti mne vůbec zaujala móda značkových tenisek nejen na sport, ale i do města. Jsou strašně pohodlné, takže běhání po obchodech s malým dítětem se pro mě stalo o dost příjemnějším :-) Nemůžu zapomenout i na růžové Adidasky v podobném stylu, velmi pohodlné. Při běhání mě asi nikdo nepřehlédne :-)
Dále mám pro Vás tip na fajn výlet, pokud máte dvě hodinky času a nechcete strávit celý den mimo domov. Bydlíme blízko Hradce Králové a hledala jsem, kam v blízkém okolí s dětmi zajet na menší výlet. Bylo krásné počasí a kamarádka mi doporučila Biopark Štít. Je to 6 km od Chlumce nad Cidlinou a jedná se o soukromé chovné zařízení pro exotická i domácí zvířata. Můžete si zde prohlédnout tygry, lvy, opice, atd. Návštěvníkům nabízejí i komentované krmení zvířat, pro děti je zde pískoviště a hračky. Park mě překvapil příjemným rodinným prostředím, kde si holky mohly jít do výběhu pohladit i malá kůzlata a zaměstnanci byli velmi ochotní a milí. Jediné minus bylo za nás chybějící občerstvení. Paní Vám samozřejmě prodá balenou vodu, ale to je vše. Svačiny tedy doporučuji s sebou :-) Vstupné je 100 Kč na dospělou osobu a bude použito na krmení zvěře.



Jak jste si určitě všichni všimli, nastávají jarní dny, lidé sedávají na terasách a grilují. Brzy přijde léto a bude potřeba něco na osvěžení. Pro mě je to čistá voda ochucená citronem, limetkou, jakýmkoliv ovocem. Na čem si ale nyní ujíždím, je Citrónová verbena, která má výrazné citronové aroma. Její listy vodu krásně ochutí a dá se z nich připravit vynikající čaj. Navíc má prý příznivé účinky na organismus a zmírňuje kašel. Mám ji v květináči na terase a na podzim ji stěhuji domů, venku by mohla v zimě zmrznout. Bohužel se nedá moc lehce sehnat, ale věřím, že ji někde objevíte, pokud budete chtít vyzkoušet :-) 
Poslední odstavec bych ráda věnovala článku z minulého týdne, kdy se vítězkou festivalového outfitu stala slečna číslo 6. Gratuluji!
Nezapomeňte na úterní zastávku pod rozkvetlou třešní! 
Krásný začátek května, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat