středa 9. května 2018

Respekt k pokožce i k planetě

Čím jsem starší a čím více se zajímám o dění v globálním rozsahu, snažím se myslet více ekologicky. Na toto téma už jsem článek psala, ale musím se s Vámi podělit o nový objev. Díkybohu si nutnost být ekologičtější uvědomují menší i větší kosmetické firmy a já chci zmínit právě Yves Rocher. Tuto značku znám dlouho, miluji jejich ostružinové sprchové gely a tentokrát mi udělali ještě větší radost!
Yves Rocher se rozhodlo podpořit zdraví planety a na trh uvedlo koncentrované sprchové gely ve třech variantách: Mango a koriandr, Vanilka, Oliva a Petit Grain. A co je zásadní?

1 koupený flakon=1 zasazený strom

Ano, chápete správně. Za každý produkt s logem I love my planet zasadí firma jeden strom. Celosvětově již bylo zasazeno kolem 70 milionu stromů a ČR je do akce zapojena také, naposledy se sázely stromy v okolí Doks. A jaké jsou další výhody gelu?

- recyklovatelný flakon
- o polovinu menší spotřeba plastů
- mycí báze 100% rostlinného původu
- 4x koncentrovanější sprchové gely: 1 kapka=1 koupel (obsah flakonu 100 ml tedy vystačí na 40 koupelí jako u běžného 400ml sprchového gelu)
Tyto projekty podporuji a přeji si, abych tímto článkem přesvědčila alespoň část z Vás k zakoupení produktu a přispění k dobré věci. Budu ráda za Vaše zpětné reakce, který druh sprchového gelu Vás nejvíce zaujal či zda jste narazili na podobné ekologické projekty. Klidně napište na FB stránky. Ráda bych ještě uvedla, že nejsem žádná ekologická aktivistka. Jsem však přesvědčená, že v dnešní době je stále větší nutnost uvědomit si, jak žijeme...

Pěkný zážitek s voňavou koupelí a já spěchám do nejbližší prodejny Yves Rocher!
Vaše Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat