čtvrtek 15. března 2018

Kam za dobrým jídlem?

Tento článek jsem plánovala dlouho, až teď jsem se k němu dostala. Stejně jako Vy jsem si kolikrát kladla otázku, kam se jet dobře najíst, oslavit promoci či narozeniny. Hodně přátel se mě ptalo, zda nevím, kde by mohli uspořádat svatbu či jaký dárek dát rodičům...Vše lze zodpovědět tímto textem.
Chtěli jsme si s manželem a dětmi zpříjemnit víkend, tak jsme se rozhodli jet do Pivovaru LINDR v Mžanech (u Sadové). Byli jsme zde již několikrát, na oslavách, svatbě či jen tak na obědě. Nevím, jak to máte Vy, ale když přijdu do restaurace a na jídelním lístku vidím nespočet pokrmů různých druhů, jsem přesvědčená, že jídlo nemůže být dost čerstvé a kvalitní. Možná se pletu, nejsem žádný znalec. Avšak poslední dobou, kdy návštěva restaurace je pro mě svátek, si opravdu vybírám a dám spíše na kvalitu než kvantitu. 
Tato rodinná restaurace ve venkovském prostředí nabízí vynikající domácí kuchyni. Na jídelním lístku najdete jen pár jídel, zato vynikajících. Jsou zde sezónní limonády, vařené pivo přímo z pivovaru Lindr, domácí pečivo a chléb, dezerty,...To vše připravují v otevřené kuchyni, kde se můžete sami podívat, jak se připravuje například Vaše pizza. Takže když jsem zažádala o hranolky s kečupem pro dceru, nesetkala jsem se s úspěchem. Kečup či tatarku zde vůbec nemají, dělají jen své dipy a omáčky. A v tom já spatřuji tu originalitu! 
Navíc, co vždy uvítám, je "babyfriendly" přístup. V restauraci mají dětská jídla, velký počet jídelních židliček (ne dvě jako ve většině stravovacích zařízeních) a hlavně dětský koutek-hernu. Holky se tak zabavily a my si v klidu vypili vynikající lungo. Celá jedna stěna restaurace je prosklená a když je pěkné počasí, stěnu odhrnou a Vy tak máte pocit, že sedíte venku, hned na dohled malému dětskému hřišti či kuželkám. V zimě sem chodí také hodně lidí s dětmi bruslit, protože hned vedle restaurace je na víceúčelovém hřišti vytvořeno zimní kluziště. Letos jsme bohužel nestihli, příští rok to ale jistí :-)
Komplex nabízí i ubytování v pěkných "pivovarských" pokojích. Jako vyžití je zde mimo zmíněné věci také posilovna, horolezecká stěna či pivní lázně. Myslím, že dárek v podobě voucheru na toto místo určitě potěší :-)
A pokud se sem vydáte, kupte si domů výborný domácí žitný chléb! Je opravdu dobrý, zdravý a vydrží týden. Sázkou na jistotu jsou pro mne také jejich limonády, hlavně zázvorová :-)
A kam se ještě za dobrým jídlem opakovaně vracíme v Hradci Králové? Na vynikající sushi v restauraci Popular a bezkonkurenční steaky v restauraci Il Toro na Brněnské ulici.
Příští týden chystám článek na téma Velikonoce, které se už kvapem blíží. Tuto sobotu s Karolínkou navštívím Velikonoční jarmark v hradeckém Adalbertinu. Doufám tedy, že zde načerpám inspiraci a ráda se o ní s Vámi za týden podělím.

Mějte se krásně, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat