sobota 27. ledna 2018

Kdy je čas na změnu interiéru?

Jistě mi dá mnoho z Vás za pravdu, že po několika letech (někdy i dříve) začnete cítit nutnost změny, jak by měl vypadat Váš domov. My bydlíme dva a půl roku a jsem zatím spokojená, jak jsme si domácnost uspořádali a vybavili. Máme s manželem rádi světlý vzdušný prostor, takže jsme zvolili nadčasový nordic styl. Neříkám však, že mě nenapadlo určitou místnost změnit. Je to však finančně náročnější a dokud jste doma spokojení, není potřeba něco měnit. Pokud máte chuť na změnu, někdy stačí jen koupit nové doplňky. A ty udělají divy, věřte mi!
V poslední době mě zaujal styl "jungle urban" kombinovaný s "moderním přírodním" stylem. První jmenovaný styl v interiérovém pojetí klade důraz na zelené rostliny a stěny laděné do zelena nejčastěji s motivem palmových listů. Druhý styl preferuje přírodní materiály-dřevo, vlnu, korek či přírodní keramiku a neutrální barvy doplněné výraznou zelenou, černou nebo antracitovou. Na fotce výše jsem se doma pokusila si udělat alespoň malý koutek v tomto duchu :-) Níže uvádím pár obrázků z internetu pro představu:

Přemýšlela jsem, jakou místnost bych v tomto stylu vybavila. Nejprve mi přišla na mysl jídelna. Stůl bych zvolila dřevěný rozkládací-zde se zastavím. Pokud pořizujete jídelní stůl, neváhejte a kupte rozkládací. Bude se hodit při návštěvách, oslavách a nedělních obědech :-). Židle se mi líbí každá jiné barvy, vybrala bych tmavě a světle zelené, tmavě modré a béžové. Prostírání bych ladila do zlatova. Na zeď okrovou výmalbu či tapetu, zrcadlo ve zlatém rámu a nakonec starožitný jemně zelený příborník. Krásná představa, cítím závan Francie :-)
Po delším uvažování bych ale nakonec zvolila ložnici. Zde by se mi líbila tapeta se vzorem palmových listů, nábytek z masivního tmavého dřeva, noční stolky tmavě modré barvy a další vybavení ve zmíněných barvách. Doplňky bych zvolila černé a zlaté. Níže uvádím dvě možnosti, které jsem sestavila :-)



Podle mého názoru je v tomto tématu nejlepší následující kombinace barev:

Petrolejová S2555-B20G
Jasná zelená S 2060-G20y
Šedobílá S 0502-R50B
Zlatá S 3020-Y10R



A v jakém stylu byste si vybavili domov Vy?
Mějte se, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat