neděle 8. dubna 2018

Jarní úklid šatníku

Pomalu k nám přichází jarní počasí a nastává ten pravý čas rozloučit se na nějakou dobu se zimními věcmi. Nastává tedy ta pravá chvíle přeorganizovat botník a šatnu. Doporučuji začít co nejdříve. Alespoň zjistíte, co Vám chybí nebo naopak objevíte zapomenuté kousky. To se mi stává každý rok :-) Na toto téma mám pro Vás několik rad:

1. Vyndejte všechny věci ze skříní a skříně umyjte

2. Po pečlivém zvážení si udělejte kupičky (to si určitě nechám, nejsem si tímto kouskem jistá, toto určitě nechci, toto je na zimu-v teplém počasí nevyužiji)

3. Zimní oblečení uskladněte do krabic či jej uschovejte do jiné skříně

4. Věci, které nechcete, si roztřiďte. Nějaké kousky rovnou vyhazuji a ty lepší dám nafocené na sbazar. Pokud se neprodají, odvezu je do charity. Pokud služeb internetových bazarů využijete, po letech mám tipy, jak věci rychle a spolehlivě prodat. Minimálně obden inzeráty aktualizujte, ať se dostanou na přední místa a důležité jsou pěkné fotky, ty se prodávají samy :-)

5. Pokud si nějakým oblečením nejste jistí a nechcete se ho nadobro zbavit, dejte ho do vrchních polic či zadních kupiček. S množstvím to však nepřehánějte.

6. Vpředu si nechte věci, které opravdu nosíte. 

Po vytřídění šatníku budete mít povznášející pocit, věřte mi. Odlehčíte mu odstraněním starého a nevhodného oblečení. Při výběru oblečení budete mít rychleji jasno, co obléci. Já si dávám do šatny své oblíbené sáčky s vůní, které prostor a prádlo krásně provoní.
A zde se dostáváme do fáze nákupu. Po kontrole svého šatníku již máte jasno, co potřebujete. Osobně mám ráda jednoduchý styl. Nic přeplácaného. Jsou věci, které můžete mít ve skříni deset let a z módy nevyjdou. Jedná se například o modré a bílé džíny, bílé triko a tílko či černé triko a tílko, džínová bunda, Conversky. Níže na fotkách jsem zkompletovala pár příkladů oblečení, které nosím...



Také z internetu jsem vybrala pár fotek, na kterých bych Vám chtěla přiblížit, co se mi líbí. Nejraději mám klasické barvy-černou, bílou a šedou. V současné době je mi velmi sympatický  sportovně elegantní styl, který u nás nosí například Simona Krainová. Co si však budeme říkat, té sluší všechno. Mezi největší umění ženy považuji umět nosit oblečení. Pokud si vezmete něco, co Vám nesedí a hlavně se v tom necítíte, nesluší Vám to. Už samotná řeč těla prozradí, že to není to pravé. Pokuste se kupovat jen to, z čeho jste opravdu nadšená. Takže hlavu vzhůru, narovnat záda a jde se ven...






Na nákupy se teprve chystám. A jestli mám na něco zálusk? Ano :-) Ráda bych si koupila bílé kotníčkové Adidasky, kalhoty s vázáním v pase (paper bag)-ovšem nejsem si jistá, jak mi padnou :-) a snad si už konečně pořídím krémový klasický trenčkot. 


Přeji Vám krásné jarní dny a málo času stráveného ve zkušebních kabinkách! 
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat