sobota 21. dubna 2018

Majáles 2018 - Festivalová móda

Tak jsem splnila jeden bod z minulého článku "být vidět". S přáteli jsme byli tento pátek na hradeckém Majálesu. A splnil se i další předpoklad - potkala jsem pár starých známých a setkání to byla příjemná :-) Počasí nám přálo a festivalový den jsme si jaksepatří užili! Mé oblíbené osvěžující nápoje vinný střik a Strongbow byly k dostání, na stage se chystal Tomáš Klus, Wohnouti a večer Ben Cristovao, mé topky. Bylo to moc fajn!
Opět jsem sledovala spíše slečny a jejich oblečení. A tak mě napadlo věnovat tento článek festivalové módě. Samozřejmě módní trendy nijak extra neřeším a stojím si za názorem, ať si má každý svůj jedinečný styl, to nás činí zajímavými. Ale rozhodla jsem se Vám vyfotit pár slečen, které mne svým festivalovým outfitem nejvíce zaujaly a byla bych moc ráda, abyste mi na tomto blogu zahlasovali, které oblečení se Vám líbí nejvíc :-) Hlasovací sloupec je v pravé části stránky vedle fotek, v mobilu je hlasování v dolní části stránky. Uděláme si takovou malou anketu. Níže uvádím očíslované fotky (v některých případech omluvte kvalitu fotografie). Hlasovat můžete do 30.4.2018. Pojďme na to!

1.

 2.

 3.

 4.

5.

6.

 7.

 8.

Přeji zábavu při rozhodování, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat