pondělí 9. července 2018

Náš první prázdninový týden

Prázdniny jsou tady a většina z Vás se určitě chystá na dovču. My zvolili opět české hory, a to Jizerky. Vrátili jsme se již po čtvrté k přehradě Josefův důl. Bylo krásné počasí, navštívili jsme Královku, ZOO Liberec, a tak dále. Největší zážitek však pro mě byla procházka k přehradě. Zde však musím napsat, že trvala deset minut a byla jsem sama. Jen jsem tam stála, dívala se na zapadající slunce a lehký vítr, jak čeří vodu. To byla tak nádherná chvíle!!! Až do té doby, než se z chaty ozvalo: "Mamiii, kde jsi?" :-) Pokud někdo do Jizerek do okolí Hrabětic pojedete, určitě si tam zajděte.

Tento víkend jsme si s Kájou udělali "holčičí výlet". Vyrazily jsme spolu na zámek Hrádek u Nechanic. Byly jsme tam již několikrát, ale poprvé měla Kája premiéru uvnitř zámku. Od července nabízí zámek prohlídky pro děti, kdy skupinu provází princezna, vše trvá cca 35 minut a výklad je opravdu pro děti přizpůsoben. Byla jsem nadšená já i Karolínka, konečně viděla, jak bydlí princezny :-) Přiznám se, že o této možnosti jsem nevěděla a příjemně mě překvapila. Venku byl dokonce otevřen stánek zámeckého cateringu, tak jsme si výlet zpestřily vanilkovým milkshakem!



No a jelikož máme tak rády návštěvy, jednu jsme přivítaly cheesecakem. Dělám ho už pár let a je vynikající! Chcete recept? Tady ho máte :-)

250g Bebe sušenek rozdrťte a spolu se 125g másla vytvořte hmotu. Na dno dortové formy dejte pečící papír, strany pomažte máslem. Na dno upěchujte vzniklou hmotu a dejte do lednice.
Smíchejte 200g lučiny (bez pažitky), 250g polotučného tvarohu a 200g pomazánkového másla. Přidejte 100g cukru moučka, 250g zakysané smetany, lžíci citronové šťávy a 3 vejce + 1 žloutek. Nalijte na podklad a nechte 5 minut stát. Poté dejte do trouby rozehřáté na 200 stupňů Celsia na 10 minut. Teplotu poté snižte na 110 supňů a pečtě ještě 20 minut.
Dobrou chuť Vám přeji a užívejte sluníčka! Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat