úterý 19. září 2017

Čas začít...

Dnes jsem se konečně odhodlala a vytvořila si svůj osobní blog, o čemž jsem přemýšlela téměř celou tu dobu, co jsem na mateřské "dovolené". Miluji své děti i manžela, ale tři roky doma mě naučily, že zabývat se i jinými věcmi kromě domácnosti je opravdu důležité. Myslím, že řada maminek se mnou bude souhlasit :-) Prostě potřebujeme na chvilku vypnout a své myšlení obrátit jiným směrem. Chyběla mi určitá seberealizace, tak jsem se rozhodla jít touto cestou.

A o čem budou mé příspěvky? Hlavně o životním stylu, bydlení, dětech, prostě o všem, co život nabízí. Ráda bych takto sdílela s ostatními lidmi malé každodenní radosti, které dělají den a zároveň tak měla své dojmy "černé na bílém". 
Původně jsem chtěla psát blog o politickém dění v světě, nakonec jsem však ráda, že jsem od této myšlenky opustila. Je to zcela určitě moje oblíbené téma, vystudovala jsem politologii, ale došlo mi, že dlouhé slohy psát opravdu nechci a tak trochu sobecky se chci zabývat jen těmi příjemnými věcmi, které dokážou člověka potěšit.

Zároveň si zde připravuji pole pro postupné plnění svého snu, a to navrhovat a realizovat dětské pokojíčky. Projekt LaLaHome. 


Zdroj: autor, detail pokojíčku mé dcery

Dětské pokojíčky svým dcerám jsem zařizovala s ohromným nadšením, můj pracovní stůl se začal plnit časopisy o bydlení, designu, atd...Posledním impulsem byly mé kamarádky, které mě v nápadu podpořily a vrhla jsem se do zařizování pokojíčků i pro jejich děti. 
V záložce "Dětské pokoje" budu pomalu zveřejňovat výsledky mé práce a pevně doufám, že mi tahle skutečnost pomůže (a donutí) jít si za svým cílem i přes veškeré překážky. Už tímto textem jsem se zavázala Vás seznamovat s novými věcmi ohledně zařizování prostoru pro naše nejmenší... Času není moc, ale když děti spí, je uklizeno a navařeno, mám svůj prostor pro psaní a tvoření (teď přemýšlím, kdy se to stalo naposledy...).
Toť na úvod vše. Snad se Vám zde bude líbit.


Pěkný den, Vaše Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat